"Güçlü Boya"
Ana
Sayfa
Dekoratif
Boyalar
Oto
Boyaları
Yol Çizgi
Boyaları
Dış Cephe
Yalıtım
  20 Kasım 2015 Cuma Yatırımcı Köşesi   Tarihçe   Bilgi Toplumu Hizmetleri   Ulaşım   İş Başvurusu   Site Haritası
Açılış Sayfası Yap 56 YILDIR BOYA SEKTÖRÜNÜN HİZMETİNDEYİZ.
Oto Boya Sistemleri
 
Kurumsal
Kalite Politikası
Egitim Merkezi
Ürünlerimiz
Sıkça Sorulanlar
Bayiler
Bize Yazin
 
   
 
   
 
 
 
FAZLA SPREYLEME
(Kuru Spreyleme, Kabarcık veya Erime diye de geçer)
Görünüm
Boya üzerinde ince ya da kalın tanecikli veya kumlu bir görüntü. 
Nedeni
Özellikle büyük tamirlerde tavan ve kaput gibi geniş yüzeyler ile birleşim yerlerinde görülür.
Aşırı hava basıncı, hızlı tiner kullanımı, tabancanın düzgün kullanılmayışı ve ortamda düzensiz hava akımları.
Sakınma ve Giderme Yöntemleri
Pistole hava basıncı metalikler için 3-4 bar, düz boyalar için 4-5 bar olmalıdır.
Enameller ile düşük dereceli tinerler kullanın.
Tabancayı yüzeye dik pozsiyonda tutup, sürekli dik açılarda çalışın.
Filmin kuruduğu birçok durumda ince zımparalama ve cilalama kabarcık etkisini ortadan kaldırabilir.
 
 
Gölgelenme  
Plastik / Polyester Dolgu Maddelerinin Beyazlaşması  
Kabarma (Kontaminasyon Kaynaklı)  
Kabarma (Nem Kaynaklı)  
Kabarma Desenli  
Matlaşma  
Köprülenme  
Tebeşirleşme  
Timsah Derisi  
Çatlama  
Boya Kirleri  
Asidik Yanma  
Kenarlarda Çatlama  
Zımpara İzleri  
Dalgalanma  
Halkalanma  
Metal Yüzeyde El İzleri  
Kraterleşme  
Kalkma, Kızarma veya Şişme  
Beneklenme  
Portakal Kabuğu  
Fazla Spreyleme  
Soyulma  
İğne Delikleri  
Plastik Dolgu Maddelerinin Çukurlanması veya Çıkıntılaşması  
Zayıf Kapatma  
Akmalar ve Sarkmalar  
Filmaltı Tabakanın Paslanması  
Zımpara Çiziklerinde Şişme  
Büzüşme ve Yarılma  
Yollanma  
Ağsı Oluşumlar  
Islak Noktacıklar Filmaltı Mum  
Kırışma  
  Yukarıdaki karşılaşılan sorunlar dışında
diğer soru ve sorunlarınız için
tıklayın.